Tuesday, June 1, 2010

aKue..

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam’alaik..

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi peluang dan pinjaman utk aku menikmati hidup ini..

Aku mulai makin sedar

Bahawa aku selama ini telah salah

Salah meletakkan pergantungan dalam aku lansung tidak sedar

Aku baru tahu yg selama ini rupanya aku lebih bergantung kpd manusia

Ya, manusia

Bila manusia itu pergi

Bila manusia itu jauh dariku

Bila manusia itu tinggalkan aku

Bila manusia itu tiada

Aku merasa kekosongan

Ya Allah

Ampunkan aku

Aku insan lemah, hina, dhaif

Pandulah aku ke jalanMu

Aku hanya perlukanMu

Tiada yang lain

Hanya Allah

cukuplah Allah bagiku, tiada Tuhan selain Dia. Hanya kepadaNya aku bertawakal dan Dia Tuhan yang memiliki ‘arasy yang agung”

[9:129]

No comments:

Post a Comment

.. sYukrAN jaZiLAn 4 dA ziaRah .. ~(^_-)~

..JoM fOlLow BloG sYaiR!!..
..sekadar perkongsian bersama..
..moga kita semua dapat manfaatnya dan kongsi bersama yang lain..
..segala komentar dan pendapat dari kalian amat di alu-alukan dalam untuk memperbaiki dan menambah baik blog dan empunya blog ini..

~dan sampaikanlah dariku walau sepotong ayat~


.: mEReka sAhabAtKu :.