Friday, May 13, 2011

..nUkiLan hAti..

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaik..

Seinfiniti syukur padaMu ya Allah krn masih memberi peluang dan pelbagai nikmat padaku..
Sungguh aku ini insan hina dan kerdil yg sentiasa meminta dariMu dan hanya padaMu aku bersujud..
Engkau Rabb yg sentiasa memberi tanpa pernah meminta balasan atau upah
Semoga diriku ini jua tidak akn pernah jemu untuk memberi krn aku ini hambaMu, Engkau memberi untuk aku juga memberi..




Nukilan semalam yg tertulis ketika mana mood study tidak kunjung tiba


... , ...

Aku insan biasa

Tidak punya apa-apa

Aku adalah hambaNya

Ini semua pinjamanNya

Bagaimana mungkin aku leka

Tidak mengucap syukur

Sedangkan ini kurniaanNya

Lidah kelu tanpa bicara

Tiada kata bisa terucap

Namun ku teruskan derap langkah

Meniti mehnahNya

Tanda tarbiyah dari Yang Esa

... , ...


~syairsolehah~

No comments:

Post a Comment

.. sYukrAN jaZiLAn 4 dA ziaRah .. ~(^_-)~

..JoM fOlLow BloG sYaiR!!..
..sekadar perkongsian bersama..
..moga kita semua dapat manfaatnya dan kongsi bersama yang lain..
..segala komentar dan pendapat dari kalian amat di alu-alukan dalam untuk memperbaiki dan menambah baik blog dan empunya blog ini..

~dan sampaikanlah dariku walau sepotong ayat~


.: mEReka sAhabAtKu :.