Tuesday, October 27, 2009

..riNtihAn iNi..


بسم الله الرحمن الرحيم

Beratnya bahu ini Ya Allah..

Memikul amanahMu

Kerja dunia ini tak pernah habis

Terkadang aku berputus asa

Mencemuh diri sendiri

Mengapa aku??

Di saat aku memerlukan seorang teman seperjuangan

Membantuku untuk terus menyeru kepadaMu

Mereka tersungkur tak mahu bangkit

Aku hampir jatuh Ya Allah

Terasa longlai, lemah lutut ini

Bagaimana harus ku teguhkan diri

Ya Allah

Bantulah daku

Tabahkan hatiku

Kuatkan aku

Jangan Kau biarkan aku tersungkur di situ

AmanahMu yang ku pikul ini

Hingga akhir hayatku, akan k uterus menyeru

KepadaMu..

Allahu ghayatuna, arRasul qudwatuna, alQuran dusturuna

Aljihadu sabililuna, almautu fisabilillah

Asma amanina

No comments:

Post a Comment

.. sYukrAN jaZiLAn 4 dA ziaRah .. ~(^_-)~

..JoM fOlLow BloG sYaiR!!..
..sekadar perkongsian bersama..
..moga kita semua dapat manfaatnya dan kongsi bersama yang lain..
..segala komentar dan pendapat dari kalian amat di alu-alukan dalam untuk memperbaiki dan menambah baik blog dan empunya blog ini..

~dan sampaikanlah dariku walau sepotong ayat~


.: mEReka sAhabAtKu :.